DR. SC. MARC RONERT, DR. MED.

Predsjednik Znanstvenog savjetodavnog odbora tvrtke IMAGE Skincare* dr. sc. Marc A. Ronert, dr. med., ima certifikat europskog odbora kao plastični i rekonstrukcijski kirurg te je član Europskog odbora za plastičnu, rekonstrukcijsku i estetsku kirurgiju. Dr. Ronert diplomirao je na prestižnom medicinskom fakultetu Heinrich-Heine i cijenjen je govornik na medicinskim konferencijama diljem svijeta.

 

U 2011. dr. Ronert osnovao je zakladu Care for Skin, neprofitnu organizaciju koja pruža podršku osobama s oštećenjima kože uslijed nesreća, opeklina, tumora ili genetskih poremećaja izvodeći plastične i rekonstrukcijske kirurške zahvate koji mijenjaju život. Dr. Ronert i njegov tim pomogli su stotinama djece da vode zdrav život presađivanjima kože, operacijama rascjepa nepca i drugim liječenjima koja im se inače ne bi mogla priuštiti.

 

Dr. Ronert, vizionar i pionir kliničkih istraživanja, vodi razvoj svakog proizvoda branda IMAGE Skincare. Njegovo raznoliko medicinsko i znanstveno iskustvo pokreće njegovu misiju da otkrije nove pristupe temeljene na dokazima kako bi usporio i preokrenuo proces starenja kože. Opsežno istraživanje i zalaganje dr. Ronerta za otkrivanje najnovijih tehnologija za njegu kože dovelo je IMAGE Skincare na položaj predvodnika inovacije.

 

Moja je životna strast istraživanje i usavršavanje najnovijih trendova i tehnologija u njezi kože. Kao plastičnog kirurga, uvijek su me zanimali znanstveni načini za usporavanje ili obrat procesa starenja. Kao znanstvenik, imam jedinstvenu perspektivu o tome što pokreće potražnju i inovaciju u industriji.


*Trenutno dr. Ronert nima licence za opravljanje zdravniške prakse v ZDA.

Ova web stranica koristi kolačiće

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje društvenih funkcija i analizu prometa na našoj web stranici. Također dijelimo informacije o vašem korištenju web stranice s našim partnerima na društvenim mrežama, oglašavanju i analitici, koji mogu kombinirati informacije s drugim informacijama koje ste im dali ili prikupili od drugih usluga koje koristite.

Nezaobilazan je
Statistika i marketing